Zàijiàn Holland, Nî hâo China - Reisverslag uit Mill, Nederland van Teddy Heerbaart - WaarBenJij.nu Zàijiàn Holland, Nî hâo China - Reisverslag uit Mill, Nederland van Teddy Heerbaart - WaarBenJij.nu

Zàijiàn Holland, Nî hâo China

Door: teddyinchina

Blijf op de hoogte en volg Teddy

01 Februari 2012 | Nederland, Mill

Ha mensen!

Morgen is het zover! Om 14.35 stap ik in het vliegtuig richting Shanghai. De afgelopen drie dagen zijn mama en ik bezig geweest met het zo ergonomisch mogelijk inpakken van mijn koffers. Ondanks de toegestane 46 kg, was het toch noodzakelijk om wat overbodige dingen te schrappen. Nog even wat muziek op m'n telefoon knallen en dan ben ik er helemaal klaar voor.

Op deze site zal ik de komende tijd af en toe een verslag maken van mijn belevenissen in China.

Voor wie gezellig wil Skypen, mijn gebruikersnaam is teddyheerbaart.

Tot over 5 maanden!

Liefs Teddy


  • 02 Februari 2012 - 17:24

    Anne-Marie :

    Hoi,

    Heb gelijk mijn mailadres aangemeld en ben super benieuwd naar je eerste belevenissen.

    Dikke kus van mij

  • 03 Februari 2012 - 19:49

    Marijke:

    Hai Teddy, ik hoorde dat je veilig bent aangekomen! Jammer dat er op de campus geen plek is, maar misschien komt dat wel goed als je wat meer mensen leert kennen.

    Groetjes, Marijke

  • 07 Februari 2012 - 20:06

    Sonja:

    Hi Ted,

    Ik wens je ontzettend veel plezier, jeetje wat een onderneming meis!

    Maar geniet ervan!

    Liefs x Son

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teddy

Na het afronden van het VWO, wilde ik een half jaar naar het buitenland om internationale ervaring op te doen. Na een aantal opties overwogen te hebben, heb ik gekozen om eerst een half jaar te werken en vervolgens een half jaar Chinees te leren in...Shanghai!

Actief sinds 01 Feb. 2012
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 31919

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 18 Juli 2012

Mandarijn leren in Shanghai

Landen bezocht: