Mandarijn leren in Shanghai - Reisverslagen van Teddy Heerbaart - WaarBenJij.nu Mandarijn leren in Shanghai - Reisverslagen van Teddy Heerbaart - WaarBenJij.nu

Mandarijn leren in Shanghai

Aan de Jiao Tong universiteit in Shanghai volg ik een semester lang de 'New Chinese course'. De cursus zorgt ervoor dat ik aan het eind van mijn verblijf in China hopelijk een aardig woordje Mandarijn spreek!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2012

Time's up! Shijian dao le!

02 Juni 2012

Bezoek! Part two

10 Mei 2012

Popstar on the mountain

12 April 2012

Oerwouden en bicycles in Shanghai

20 Maart 2012

Bezoek!
Teddy

Na het afronden van het VWO, wilde ik een half jaar naar het buitenland om internationale ervaring op te doen. Na een aantal opties overwogen te hebben, heb ik gekozen om eerst een half jaar te werken en vervolgens een half jaar Chinees te leren in...Shanghai!

Actief sinds 01 Feb. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31912

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 18 Juli 2012

Mandarijn leren in Shanghai

Landen bezocht: